Friday 25 March 2011

Perkenalan Di Taman Kebun Bunga


"kalau dah mata bertentang mata
hati didalam bagai nak gila
pertama kali ku melihat wajah si dia
pertemuan bermula ditaman si kebun bunga
situlah...
mulanya berjumpa bertentangan mata"


Ini belog ke-empat aku sebenarnya.  Yang lain tu biarlah.  Aku dah punya followers.  Yang ini tak ada siapa pun yang tahu setakat aku menulis ni (yer la..baru jer create tak sampai sejam..ahaks!)

Dulu-dulu, hinggalah sekarang jugak orang-orang disekeliling aku mengatakan aku ni "cute" tapi yang sedey-nya kalau di-refer pada kamus, cute tu maksudnya :

ugly but adorable


okay. sebenarnya geng-geng aku dari jaman UiTM dulu suka guna tagline ni.  Ugly but adorable.  Okay?  Actually I dont need to explain this, but ada pulak yang mulut jahat (sahabat sendiri) yang tak boleh tengok aku senang terpaksalah aku citer jugak asal usul tagline ni.











No comments:

Post a Comment