Monday, 30 May 2011

Musim berpasangan

This is not table lamp....ini adalah lilin wangi.  I bought it @ SSF

Candle in the box, also available @ SSF


Aku cukup suka balut hadiah :)


Asal cuti sekolah jer, orang kawen.  Asal kawen jer, cuti sekolah.  Beli adiah siap-siap.  Bungkus letak dalam kereta, senang.  Pilih jer mana satu nak bagi nanti.

Saturday, 28 May 2011

My ex-classmates


<I didnt took any pictures...sorry>




Hari ni kuar lunch wif my ex-classmates masa Diploma dulu.  After 7 years we didn't meet each other.

Happy :)





Friday, 27 May 2011

Kegilaan




Kegilaan terhadap Mc'Donalds atau kegilaan berkehendakkan gelas Coca-cola edisi terhad ini?









Wednesday, 25 May 2011

Jualan Hari Jururawat



Hari ni aku pegi jenguk-jenguk kat gerai jualan para jururawat.  Last sekali beli ubat gigi kecil untuk travel (RM1.20), Oral-B Floss (for only RM5) dan jugak Listerine (only RM2 each, and I bought 3!)








...



Friday, 20 May 2011

Hobi baru




Hari ini agaknya hari kerajinan tahunan aku kot. Pepagi bangun aku dah basuh kereta (3 bulan tak berbasuh), then basuh baju, vakum sebuah rumah, basuh cadar, jemur kain segala.

Lastly - aku tertido lepas Zuhur, tanpa sempat lunch.  Okeh?







 

Thursday, 19 May 2011

Penantian itu penyeksaan yer?

diambil dari dalam kereta penulis



Petang tadi kene gi amek Mama kat ofis.  Pic ni masa ngah tunggu dia turun dari ofis.... Hepi sebab kamera yang dihantar baiki sejak 2008, akhirnya selamat kembali ke pangkuan aku.

Senyum :)






...



Tuesday, 10 May 2011

Janggal





Rasa janggal.  Hari pertama kerja setelah 2 minggu bercuti.